Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2018

Πού πας

Σύνθεση:Lionel Richie
Στίχοι:Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Δίσκος:ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ
Κυκλοφορία:1985

Στίχοι

Το κλάμα μου το πνίγει η βροχή
τη νύχτα αυτή που γέμισε σιωπή
κι εσύ ένας αγέρας που σκορπάς.
Πού πας δε με ρώτησες πού πας.

Σε τι κόσμο πας να ζήσεις;
Μακριά μου θα χαθείς
σαν σταγόνα θα κυλήσεις
μες στα χέρια της ζωής.
Σε τι κόσμο πας να ζήσεις,
σε τι κόσμο δε ρωτάς,
αφού ξέρω πως ακόμα μ' αγαπάς.

Ξημέρωσε κι εσύ δεν είσαι εδώ
το βήμα σου ακόμα είναι νωπό
απάνω στην καρδιά μου που πατάς.
Πού πας δε με ρώτησες πού πας.

Σε τι κόσμο πας να ζήσεις
μακριά μου θα χαθείς
σαν σταγόνα θα κυλήσεις
μες στα χέρια της ζωής.
Σε τι κόσμο πας να ζήσεις,
σε τι κόσμο δε ρωτάς,
αφού ξέρω πως ακόμα μ' αγαπάς.

Για πες μου, σε τι κόσμο θες να πας,
πού πας, πού πας;

Πληροφορίες

Πρόκειται για διασκευή του «Hello», που συνέθεσε, έγραψε τους στίχους και ερμήνευσε ο Lionel Richie, το 1984.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου