Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2018

Ψεύτικε ντουνιά

Σύνθεση:Κώστας Σεϊτανίδης
Στίχοι:Κώστας Σεϊτανίδης
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Δίσκος:ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ
Κυκλοφορία:1985

Στίχοι

Μου λένε να σε λησμονήσω
σ' άλλης γυναίκας αγκαλιά
μου λεν να μην ξαναφιλήσω
τα χείλη σου τα ρουμπινιά.
Μου λένε μάγια μου 'χεις κάνει
και με κοιτάνε και γελούν
μου λεν αυτή θα σε τρελάνει
τα νιάτα σου θα μαραθούν.

Ψεύτικε ντουνιά πάντα μ' απονιά
τις καρδιές που αγαπούν
τις κά- τις κάνεις και πονούν.
Κάθε μια χαρά ζει για μια φορά
γιατί δίχως να ντραπούν
τα ψέ- τα ψέματα θα πουν.

Όσα κι αν μου 'πανε μωρό μου
όσα ακόμα κι αν μου πουν
δεν μου αλλάζουν το μυαλό μου
να μας χωρίσουν δεν μπορούν.
Πάντα ζητώ τη συντροφιά σου
και σαν Θεό μου σ' αγαπώ
μ' έχει σκλαβώσει η ομορφιά σου
κι αν θα σε χάσω θα χαθώ.

Πληροφορίες

Ο δίσκος αναφέρει ως δημιουργό τον Σεϊτανίδη. Οι στίχοι όμως έχουν αρκετές διαφορές από το πρωτότυπο τραγούδι του 1939.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου