Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018

Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά

Σύνθεση:Απόστολος Καλδάρας
Στίχοι:Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1957

Στίχοι

Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά
σαν άνθρωπος να κλαίει
να του χτυπώ τα τέλια του
τον πόνο μου να λέει.

Το μαράζι της καρδιάς μου
θα το διώχνει ο μπαγλαμάς μου.

Δεν τον χωράει τον πόνο μου
η δόλια η καρδιά μου
ο μπαγλαμάς μ' απόμεινε
στερνή παρηγοριά μου.

Το μαράζι της καρδιάς μου
θα το διώχνει ο μπαγλαμάς μου.

Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά
φίλο μου να τον κάνω
κι αφού κανείς δε με πονά
μαζί του να πεθάνω.

Το μαράζι της καρδιάς μου
θα το διώχνει ο μπαγλαμάς μου.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Η επανεκτέλεση του Καζαντζίδη κυκλοφόρησε και σε δίσκο 45στρ, ενώ συμπεριλαμβάνεται και στον δίσκο «ΑΝΑΠΟΛΩΝΤΑΣ» που κυκλοφόρησε το 1967.

Η επανεκτέλεση του Γαβαλά με τη Ρία Κούρτη συμπεριλαμβάνεται και στον δίσκο «Η ΠΟΡΤΑ ΑΝΟΙΓΕΙ», με επιτυχίες του Καλδάρα, που κυκλοφόρησε το 1967.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου