Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2018

Σε φοβάμαι

Σύνθεση:Αντώνης Βαρδής
Στίχοι:Αντώνης Βαρδής
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Δίσκος:ΟΤΑΝ ΒΡΑΔΙΑΖΕΙ
Κυκλοφορία:1983

Στίχοι

Κι όλο σε ψάχνω μες στους διαδρόμους
του μυαλού μου να σε βρω,
μάταια όμως!
Είσαι διάφανη και δε σε διακρίνω.
Ξέρω, οι άνθρωποι αλλάζουν
την ώρα που πονούν.
Πώς να δικάσεις,
αφού πονώ κι εγώ αυτή την ώρα.
Δε θέλω να σε κατακρίνω.

Μα σε φοβάμαι, μα σε φοβάμαι,
πόσο φοβάμαι.
Φοβάμαι, φοβάμαι.

Κι όλο σε βρίσκω έξω απ' την πόρτα
της καρδιάς μου να κοιτάς
και να γελάς
και να υποκρίνεσαι πως έχεις καταλάβει.
Είσαι ωραία, έγχρωμη,
σαν του ήλιου το φως
και φέγγεις τόσο,
που μου καις τ' αρνητικά της θύμησής μου.
Αυτό το φως πώς με τρομάζει!

Και σε φοβάμαι, και σε φοβάμαι,
πόσο φοβάμαι.
Φοβάμαι, φοβάμαι.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου