Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2018

Μαδριγάλι

Σύνθεση:Χριστόδουλος Χάλαρης
Στίχοι:Νίκος Γκάτσος
Ερμηνεία:Χρύσανθος
Δίσκος:ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ
Κυκλοφορία:1975

Στίχοι

Βάι! βάι!

Θα σου το πω με τρία ρου
με το τραγούδι του νερού
στην Παναγιά τη Βλασταρού, Σουλτάνα μου.
Ρου-ρου-ρου
Θα σου το πω στη ρούγα
με γερακιού φτερούγα.

Βάι! βάι!

Θα σου το πω με τρία λου
με το λουλάκι του γιαλού
στην Παναγιά τη Μαντηλού, Σουλτάνα μου.
Λου-λου-λου
Θα σου το πω στ' αλώνι
με τ' ασημί γλαρόνι.

Βάι! βάι!

Θα σου το πω με τρία μου
με τη δροσιά του ποταμού
στην Παναγιά την Καλαμού, Σουλτάνα μου.
Μου-μου-μου
Θα σου το πω στη φτέρη
με λυγερό ξεφτέρι.

Με το βραχιόλι του μωρού
στην Παναγιά την Τσεμπερού
ρου-ρου
Με το λαούτο του τρελού
στην Παναγιά την Αμπελού
λου-λου
Με το λουλούδι του γκρεμού
στην Παναγιά τη Μία μου
μου-μου

____________________________

μαδριγάλι: Είδος πολυφωνικής φωνητικής μουσικής που άνθισε στην Ιταλία κατά την Αναγέννηση. Αποτέλεσε την βάση για την ανάπτυξη άλλων ειδών φωνητικής μουσικής, όπως η σανσόν, η καντάτα και η άρια.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου