Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018

Ποτέ δε σε ξεχνώ

Σύνθεση:Ahmad Zahir
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Δίσκος:ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΙΓΜΕΣ
Κυκλοφορία:1975

Στίχοι

Ποτέ δε σε ξεχνώ.
Ποτέ μου κι ας χωρίσαμε.
Στην σκέψη μου γυρίζουνε
οι ώρες μας που ζήσαμε.

Ποτέ δε σε ξεχνώ.
Ποτέ μου δεν σ' αρνήθηκα.
Στον πόνο και στο γέλιο μου
εσένανε θυμήθηκα.

Με πάει το βήμα μου στο πουθενά,
αλλά σε συλλογίζομαι, σ' το ορκίζομαι
και ζητώ να σε δω
και πικρά τραγουδώ, τραγουδώ.

Ποτέ δε σε ξεχνώ.
Ποτέ μου κι ας χωρίσαμε.
Στην σκέψη μου γυρίζουνε
οι ώρες μας που ζήσαμε.

Ποτέ δε σε ξεχνώ.
Κι ας έφυγες κι ας σ' έχασα
πολλές αγάπες γνώρισα,
μα όμως δεν σε ξέχασα.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Ταυτόχρονα κυκλοφόρησε και σε δίσκο 45στρ.

Ως συνθέτης συνήθως αναφέρεται ο Claude Morgan. Στην πραγματικότητα πρόκειται για δημιουργία του Αφγανού συνθέτη, στιχουργού και ερμηνευτή Ahmad Zahir, με τίτλο «Tanha shodam tanha» (Έμεινα μόνος) και έτος κυκλοφορίας το 1971. Ο Claude Morgan, μέλος του γαλλικού συγκροτήματος Bimbo Jet, διασκεύασε το τραγούδι το 1974 με τίτλο «El Bimbo».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου