Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2018

Περιστεράκι της φτωχιάς αυλής

(Βροχή στα δειλινά)

Σύνθεση:Γιάννης Γλέζος
Στίχοι:Κώστας Κινδύνης
Ερμηνεία:Γιάννης Πουλόπουλος
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1967

Στίχοι

Περιστεράκι της φτωχιάς μου αυλής,
που σ' είχα συντροφιά κι ελπίδα μόνη,
ξεψύχησες απόψε μες στα χέρια μου
και κλείσαν τώρα, τ' ουρανού οι δρόμοι.

Βροχή στα δειλινά,
ελπίδα πουθενά,
την φτώχια μου φτωχότερη την βλέπω.
Παράθυρα κλειστά,
τα όνειρα σβηστά,
κι εγώ, ξερό κλαρί στη μέση στέκω.

Περιστεράκι της φτωχιάς μου αυλής,
που σ' άρπαξε η βροχή και σε κρατάει,
δεν ψάχνω, δεν ρωτώ πού πήγε τ' όνειρο,
πώς έφυγ' η αγάπη και πού πάει.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Συμπεριλαμβάνεται και στον δίσκο με τραγούδια του Γιάννη Γλέζου «Η ΕΛΕΝΗ ΤΟΥ ΜΑΗ», που κυκλοφόρησε την επόμενη χρονιά, ενώ η επανεκτέλεση του Μπιθικώτση υπάρχει και στον προσωπικό του δίσκο «ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΗ», του 1970.

Στον δίσκο του Μπιθικώτση το τραγούδι είναι με τίτλο «Βροχή στα δειλινά». Στη δική του ερμηνεία λέει πρώτα το δεύτερο κουπλέ, που έχει και ορισμένες διαφορές στο στίχο:

Μου κάψανε τη στέγη οι κεραυνοί
και μ' άρπαξε η βροχή και με κρατάει.
Δεν ψάχνω, δεν ρωτώ πού πήγε τ' όνειρο,
πώς έφυγ' η αγάπη και πού πάει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου