Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2018

Καμιά μα καμιά

Σύνθεση:Νινή Ζαχά
Στίχοι:Νινή Ζαχά
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Δίσκος:ΜΗ ΦΕΥΓΕΙΣ ΜΗ
Κυκλοφορία:1977

Στίχοι

Καμιά, μα καμιά, μα καμιά
δεν μπορεί να σε σβήσει,
καμιά την δική μου καρδιά
δεν μπορεί να γεμίσει.
Κι αν φύγεις ποτέ,
να θυμάσαι, πως ό,τι κι αν γίνει
η άδεια αγκαλιά μου
για πάντα έτσι άδεια θα μείνει.

Η κάθε μου νέα γνωριμιά
σαν το χιόνι θα λειώνει
στον ήλιο μπροστά της αγάπης μου,
που δεν τελειώνει.
Και ώσπου νά 'ρθει η στιγμή
που η ζωή μου θα κλείσει
καμιά, μα καμιά, μα καμιά
δεν μπορεί να σε σβήσει.

Ίσως να νόμιζες,
πως αν με χώριζες
θα 'τρεχα αμέσως, μια ζωή άλλη ν' αρχίσω
και δεν το σκέφτηκες
πως, με τις ψεύτικες,
άλλες αγάπες, το κενό δε θα γεμίσω.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου