Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2018

Μη φεύγεις μη

Σύνθεση:Jean Gaston Renard
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Δίσκος:ΜΗ ΦΕΥΓΕΙΣ ΜΗ
Κυκλοφορία:1977

Στίχοι

Μη φεύγεις μη, με πόνο σου φωνάζω,
σαν ναυαγός στο κύμα σ' αγκαλιάζω.
Μη φεύγεις μη, χωρίς εσένα χάνομαι,
το αισθάνομαι, δεν μπορώ,
το τέλος μου είν' εδώ.

Μη φεύγεις μη, με δάκρυα στο λέω,
το λάθος μου θα 'ναι το τελευταίο.
Μη φεύγεις μη, κι αν έχω φταίξει,
νιώσε με και σώσε με μια στιγμή
απ' την καταστροφή.

Στον κόσμο αυτόν τι θα 'χω
να λέω πως υπάρχω;
Δεν θα 'ναι πια δικός μου,
ούτε κι ο εαυτός μου.
Σαν να 'μαι κυπαρίσσι,
βοριάς θα με τσακίσει
αν θα σε χάσω.

Πληροφορίες

Ταυτόχρονα κυκλοφόρησε και σε δίσκο 45στρ.

Διασκευή του γαλλικού «Avant de nous dire adieu» (Πριν να πούμε αντίο) σε στίχους του Michel Mallory, που ερμήνευσε το 1976 η Jeane Manson.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου