Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018

Η Μαρίνα η Σαλονικιά

Σύνθεση:Γιώργος Ζαμπέτας
Στίχοι:Γιώργος Ζαμπέτας
Ερμηνεία:Γιάννης Πουλόπουλος
Δίσκος:ΜΟΥΣΙΚΟΡΑΜΑ ΖΑΜΠΕΤΑ
Κυκλοφορία:1973

Στίχοι

Ήτανε βαθύ σκοτάδι
κι έβρεχε πολύ.
Σαν την είδα μες στα μάτια,
την αγάπησα πολύ.

Μου 'χει κλέψει, μου 'χει κλέψει,
μου 'χει κλέψει την καρδιά
η Μαρίνα, η Μαρίνα, η Σαλονικιά.

Από τη Θεσσαλονίκη
χαιρετίσματα πολλά
μου 'στειλε με κάποιο φίλο
μια Σαλονικιά.

Μου 'χει κλέψει, μου 'χει κλέψει,
μου 'χει κλέψει την καρδιά
η Μαρίνα, η Μαρίνα, η Σαλονικιά.

Θά 'ρθω στη Θεσσαλονίκη
να μου δώσεις δυο φιλιά
να τα πάρω στην Αθήνα
να κοιμάμαι αγκαλιά.

Μου 'χει κλέψει, μου 'χει κλέψει,
μου 'χει κλέψει την καρδιά
η Μαρίνα, η Μαρίνα, η Σαλονικιά.

Πληροφορίες

Ταυτόχρονα κυκλοφόρησε και σε δίσκο 45στρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου