Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018

Να λοιπόν γιατί σ' αγάπησα

Σύνθεση:Jean-Pierre Lang & François Bernheim
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Δίσκος:ΝΑ ΓΙΑΤΙ Σ' ΑΓΑΠΗΣΑ
Κυκλοφορία:1978

Στίχοι

Όλοι με ρωτάνε να τους πω,
άραγε γιατί να σ' αγαπώ.
Κι όλοι απορούν, γιατί να είσ' εσύ
σώμα μου, μυαλό μου και ψυχή.

Να λοιπόν γιατί σ' αγάπησα
και όσο ζω θα σ' αγαπώ.
Να λοιπόν γιατί σ' αγάπησα,
σ' όλο τον κόσμο θα το πω.

Γιατί 'σαι η αλήθεια μες στην ψευτιά,
στα γκρίζα όνειρά μου η ξαστεριά
και μάννα κι αδερφή μου κι αγάπη εσύ
τι άλλο να ζητήσω απ' τη ζωή;

Ούτε που το είχα φανταστεί,
πως υπάρχει αγάπη σαν κι αυτή,
που να δίνει, Θε μου, μες στον κόσμο αυτό,
νόημα, κουράγιο και σκοπό.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Διασκευή από το γαλλικό «Mon cœur pour te garder» (Να σε φυλάξω στην καρδιά μου), με στίχους του Boris Bergman, που ερμήνευσε το 1977 η Noëlle Cordier.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου