Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2018

Να 'ρθεις

Σύνθεση:Patricia Carli
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Δίσκος:ΝΑ ΓΙΑΤΙ Σ' ΑΓΑΠΗΣΑ
Κυκλοφορία:1978

Στίχοι

Με τα μάτια μου κλεισμένα
πόσο μου 'λειψες μετρώ.
Συνήθισα με σένα
και να ζήσω δε μπορώ.
Η μοίρα μου με παίζει
σαν το φύλλο το ξερό.
Στρωμένο το τραπέζι
και στα χείλη ούτε νερό.

Να 'ρθεις, να 'ρθεις!
Στα χείλη μου η ανάσα μου
απόψε ξεψυχά.
Να 'ρθεις, να 'ρθεις!
Κι ας έπνιξες το είναι μου
μες στα ρηχά νερά,
τις ωραιότερες στιγμές
εγώ θυμάμαι μοναχά.

Στο ρολόι μου οι δείκτες
μ' απορία με κοιτούν,
μου φαίνονται οι νύχτες
πως απόψε σταματούν.
Παράξενα ιδρώνω
στο παράθυρο μπροστά,
τα χέρια μου απλώνω
και φωνάζω δυνατά.

Πληροφορίες

Διασκευή από το γαλλικό «Je suis le solitaire» (Είμαι μόνος) που ερμήνευσε το 1976 ο Mathieu Fitzgerald.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου