Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2018

Μια ζωή

Σύνθεση:Alain Barrière
Στίχοι:Φίλιππος Νικολάου
Ερμηνεία:Φίλιππος Νικολάου - Μαίρη Αλεξοπούλου
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1976

Στίχοι

Μια ζωή,
πες μου πως θα 'σαι μια ζωή
το φωτεινό μου το αστέρι,
μια ζωή,
πες μου πως θα 'ναι η ζωή
για μας μονάχα καλοκαίρι.
Μια ζωή,
πες μου πως θα 'μαστε μαζί
σε κάθε αύριο που φτάνει,
μια ζωή,
θα 'ναι η αγάπη μας γιορτή
κι ότι ποτέ δεν θα πεθάνει.

Μια ζωή.
Δεν θα περάσει ούτε στιγμή
να σταματήσω να σε θέλω,
δεν θα περάσει ούτε στιγμή
να μη σου πω πως σε λατρεύω.

Μια ζωή.
Που θά 'ρθουν χιόνια στα μαλλιά
μαζί με τόσες αναμνήσεις,
θα σου χαρίσω μια καρδιά
για να μπορείς να μ' αγαπήσεις.

Μια ζωή,
σε κάθε μπόρα ή συννεφιά
θέλω σφιχτά να με κρατήσεις,
μια ζωή,
η παγωνιά μες στην καρδιά
να 'ρθει ποτέ μην την αφήσεις.
Μια ζωή,
να 'μαστε όπως στα παλιά
με τα φτερά μας ανοιγμένα,
μια ζωή,
να 'ναι σαν δώρο η ζωή
που μου το χάρισες εμένα.

Πληροφορίες

Στον δίσκο ως δημιουργός αναφέρεται ο Φίλιππος Νικολάου. Πρόκειται όμως για διασκευή του γαλλικού «Tu t'en vas» (Φεύγεις), σε στίχους και μουσική του Alain Barrière, που το ερμήνευσε το 1974 ο ίδιος μαζί με την Noëlle Cordier. Την ίδια περίοδο με τον Νικολάου, ίσως λίγο αργότερα, πάνω στην ίδια μελωδία ο Πυθαγόρας έβαλε διαφορετικούς στίχους και το τραγούδι με τίτλο «Τώρα πια» ερμήνευσε ο Πάριος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου