Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018

Εγώ για δρόμους

Σύνθεση:Αλέξανδρος Δήμας
Στίχοι:Αλέξανδρος Δήμας
Ερμηνεία:Αλέξανδρος Δήμας - Αφροδίτη Μάνου
Δίσκος:ΤΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΛΑΒΑ
Κυκλοφορία:1993

Στίχοι

Εγώ για δρόμους βραδινούς
λαθρεπιβάτης μες στα τραίνα
κι εσύ γιακάδες κεντητούς
με ποιητές ρομαντικούς
και μάτια μοναχά για μένα.

Και μ' αγαπάς και σ' αγαπώ
στις αντιθέσεις μας μπλεγμένοι,
εγώ, μια μπόρα δυνατή
κι εσύ, ο ήλιος όταν βγαίνει.

Εγώ πολύ σκληρό παιδί
πατάω μόνο στα βρεγμένα
κι εσύ μια εύθραυστη μικρή,
σαν την γλυκιά Επιφανή,
μια αθεράπευτη παρθένα.

Και μ' αγαπάς και σ' αγαπώ
στις αντιθέσεις μας μπλεγμένοι,
εγώ, μια μπόρα δυνατή
κι εσύ, ο ήλιος όταν βγαίνει.

Εγώ, σε κύκλο σκοτεινό
με λερωμένη τη ζωή μου
κι εσύ, βιβλίο ανοιχτό,
πηγή με καθαρό νερό,
για να ξεπλένεις την ψυχή μου.

Και μ' αγαπάς και σ' αγαπώ
στις αντιθέσεις μας μπλεγμένοι
εγώ, μια μπόρα δυνατή
κι εσύ, ο ήλιος όταν βγαίνει.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου