Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2018

Ποια δασκάλα έχεις

Σύνθεση:Στέλιος Καζαντζίδης
Στίχοι:Γιάννης Βασιλόπουλος
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης - Χάρις Αλεξίου
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1974

Στίχοι

Πες μου ποια δασκάλα έχεις
και μαθαίνεις πονηριές
και σε έχει δασκαλέψει
πώς να κλέβεις τις καρδιές.

Ήμουνα κι εγώ ξεφτέρι
στης αγάπης το σχολειό
κι όμως τα 'χεις καταφέρει
να μου πάρεις το μυαλό.

Δηλώνω επισήμως
και θα το πω εντίμως
πως είσαι πρώτη, μες στις γόησσες εσύ
και όποιον θέλεις
τον τυλίγεις πι και φι.

Πες μου ποια δασκάλα έχεις,
για να πάω να την βρω
να μπορέσω για να μάθω
της καρδιάς σου τον σφυγμό.

Όσα και να μου γυρέψει
θα της δώσω τα διπλά
αν μου πει τα μυστικά σου
και σου κάψω την καρδιά.

Πληροφορίες

Συμπεριλαμβάνεται και στον προσωπικό δίσκο του Καζαντζίδη Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ, που κυκλοφόρησε την ίδια χρονιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου