Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018

Μίσεψες τρυφερούδι μου

Σύνθεση:Νίκος Σκέμπρης
Στίχοι:Διονύσης Τζεφρώνης
Ερμηνεία:Μαρία Δουράκη
Δίσκος:ΜΑΡΙΑ
Κυκλοφορία:1970

Στίχοι

Στου μισεμού τον δρόμο τον πλατύ
κοίτα ξωπίσω σου αυτούς που μένουν.
Πικρό φιλί τη μάνα σου την πότισες
και την δική μου καρδιά τη φαρμακώνεις.

Έπεσα στο στρώμα του καημού
κι η θύμησή σου εσκέπασε τον ήλιο.
Μίσεψες τρυφερούδι μου
και στερέψανε οι βρύσες.

Το αίμα στην καρδιά μου είναι βάρος.
Περνά κι αυτός ο χρόνος
μα μπροστά το δάκρυ μου
κι εσύ πού να 'σαι ποιος το ξέρει.

Του γυρισμού τον δρόμο μην ξεχνάς
μέσα στην σκέψη σου να τον κρατήσεις.
Κοντά να 'ρθείς ανάμεσα στους φίλους σου
και λίγο στάσου να πιω να ξεδιψάσω.

Μένουνε τα μάτια σφαλιστά
κι όταν γυρίσεις μονάχα θα τ' ανοίξω.
Μίσεψες τρυφερούδι μου
και στερέψανε οι βρύσες.

Το αίμα στην καρδιά μου είναι βάρος.
Περνά κι αυτός ο χρόνος
μα μπροστά το δάκρυ μου
κι εσύ πού να 'σαι ποιος το ξέρει.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου