Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018

Και τότε

Σύνθεση:Άκης Πάνου
Στίχοι:Άκης Πάνου
Ερμηνεία:Λίτσα Διαμάντη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1974

Στίχοι

Με το μυαλό μου σε μισώ
με τις αισθήσεις σ' αγαπώ
είν' ένα αίσθημα μισό
το ξέρεις πριν να σου το πω.
Με το μυαλό μου σε μισώ
μα είναι το πάθος μου τρελό
και σταματάει το μυαλό
και με φιλάς και σε φιλώ.

Και τότε τραγουδάει η καρδιά
και ο νους σταματάει, σωπαίνει.
Και τότε, τότε μόνο αγάπη υπάρχει.
Το μίσος πεθαίνει.

Με το μυαλό μου σε μισώ
με τις αισθήσεις σ' αγαπώ.
Είν' ένα αίσθημα μισό
το ξέρεις πριν να σου το πω.

Με το μυαλό παρακαλώ
να ήσουν όνειρο κακό,
με τις αισθήσεις σ' αγαπώ
σαν δηλητήριο γλυκό.
Με το μυαλό μου σε μισώ
μα είναι το πάθος μου τρελό
και σταματάει το μυαλό
και με φιλάς και σε φιλώ.

Και τότε τραγουδάει η καρδιά
και ο νους σταματάει, σωπαίνει.
Και τότε, τότε μόνο αγάπη υπάρχει.
Το μίσος πεθαίνει.

Με το μυαλό παρακαλώ
να ήσουν όνειρο κακό.
Με τις αισθήσεις σ' αγαπώ
σαν δηλητήριο γλυκό.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Την ίδια χρονιά συμπεριλήφθηκε τόσο στον προσωπικό δίσκο της Λίτσας Διαμάντη, όσο και στον δίσκο με επιτυχίες του Άκη Πάνου «ΑΛΗΘΕΙΕΣ».

Στις επανεκτελέσεις της Λουκά και του Ανδρεάτου το τραγούδι είναι με τίτλο «Και τότε σ' αγαπώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου