Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018

Μίσος

Σύνθεση:Άκης Πάνου
Στίχοι:Άκης Πάνου
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης - Λίτσα Διαμάντη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1974

Στίχοι

Θα λυπηθώ που σ' έχασα γιατί σε αγαπούσα
και θα χαρώ που γλύτωσα αφού δεν μ' αγαπάς.
Θα λυπηθώ που γέλασες κι εγώ παραμιλούσα
και θα χαρώ, που γύρισες και με παρακαλάς.

Ίσως έγιν' η αγάπη μίσος.
Ίσως έτσι είναι φυσικό.
Ίσως... Αλλά δεν υπάρχει ίσως.
Μίσος, κι είναι κάτι τραγικό.

Θα λυπηθώ που σ' έχασα γιατί ήσουν ο Θεός μου
και θα χαρώ, που διάλεξες το δρόμο της ντροπής.
Θα λυπηθώ που γέλασες και μ' έπνιγε ο καημός μου
και θα χαρώ που γύρισες συγγνώμη να μου πεις.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Συμπεριλαμβάνεται επίσης στον δίσκο με επιτυχίες του Άκη Πάνου «ΑΛΗΘΕΙΕΣ», όπως και στον προσωπικό δίσκο του Καζαντζίδη «Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ». Και οι δύο του 1974.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου