Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018

Ολόκληρη ζωή

Σύνθεση:Άκης Πάνου
Στίχοι:Άκης Πάνου
Ερμηνεία:Γιώτα Λύδια
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1968

Στίχοι

Ολόκληρη ζωή
γελούσες κι έπαιζες με την καρδιά μου.
Ολόκληρη ζωή
κομμάτια έκανες τα όνειρά μου.

Τώρα με την καρδιά μου δεν μπορείς εσύ να παίξεις άλλο,
βρήκα καινούργια αγάπη, δεν υπάρχει θέση να σε βάλω.

Ολόκληρη ζωή
γελούσες κι έπαιζες με την καρδιά μου.
Ολόκληρη ζωή
κομμάτια έκανες τα όνειρά μου.

Ολόκληρη ζωή
τα βάσανά μου κάνω αλυσίδα.
Ολόκληρη ζωή
μέρα καλή στα χέρια σου δεν είδα.

Τώρα με την καρδιά μου δεν μπορείς εσύ να παίξεις άλλο,
βρήκα καινούργια αγάπη, δεν υπάρχει θέση να σε βάλω.

Ολόκληρη ζωή
τα βάσανά μου κάνω αλυσίδα.
Ολόκληρη ζωή
μέρα καλή στα χέρια σου δεν είδα.

Πληροφορίες

Υπάρχει και στον δίσκο «ΡΟΛΟΪ ΚΟΜΠΟΛΟΪ», με επιτυχίες του Άκη Πάνου, που κυκλοφόρησε την επόμενη χρονιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου