Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2018

Γειτονάκι μου

Σύνθεση:Λίνος Κόκοτος
Στίχοι:Άκος Δασκαλόπουλος
Ερμηνεία:Γιάννης Πουλόπουλος
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1968

Στίχοι

Τη νύχτα που κοιμούνται τα πουλιά
βγαίνουν κάτι έρημα παιδιά
κι έρχονται στην πόρτα σου κρυφά.
T' αστέρια που κοιτούν από ψηλά
ξαγρυπνούν μαζί με τα παιδιά
και σου νανουρίζουν την καρδιά.

Γειτονάκι μου στη μικρή σου πόρτα
αστεράκι μου ξενύχτησα κι εγώ.
Τ' αδερφάκι μου το φεγγάρι ρώτα
γειτονάκι μου, αχ πόσο σ' αγαπώ.

Την ώρα που γυρνώ απ' τη δουλειά
κάνω όρκο μέσα μου βαθιά
να μη 'ρθω στην πόρτα σου ξανά.
Μα όταν πέσει πάλι η νυχτιά
η παλιά λαχτάρα μου ξυπνά
και μου τυραννάει την καρδιά.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Συμπεριλαμβάνεται και στον δίσκο με επιτυχίες του Λίνου Κόκοτου «ΟΙ ΩΡΕΣ», που κυκλοφόρησε την επόμενη χρονιά.

Ακούγοντας προσεκτικά την ερμηνεία του Μητροπάνου, στο ρεφρέν ακούγεται σαν να λέει "ξαδερφάκι μου το φεγγάρι ρώτα". Δε μου φαίνεται σωστό να μπλέκουμε όλο το σόι! Μ' αυτή τη λογική, ούτε "αδερφάκι μου το φεγγάρι ρώτα" ταιριάζει, που γράφουν πολλοί. Ενώ αν βάλουμε "τ' αδερφάκι μου" φαίνεται πιο σωστό αλλά και πιο ποιητικό: Γειτονάκι μου, ρώτα το φεγγάρι που 'ναι αδερφάκι μου να σου πει πόσο σ' αγαπώ. Αυτά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου