Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018

Δεν το φαντάζομαι

Σύνθεση:Γιώργος Μαλλίδης
Στίχοι:Κώστας Βίρβος
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1970

Στίχοι

Πριν σε γνωρίσω, μια μοιραία ιστορία
στης δυστυχίας μ' είχε ρίξει το βυθό.
Ήρθες εσύ να μου αλλάξεις την πορεία
γι' αυτό και τρέμω, μη σε χάσω και χαθώ.

Δεν το φαντάζομαι, δεν το φαντάζομαι
πικρή ανάμνηση και συ να γίνεις.
Είσαι το είναι μου και σε χρειάζομαι
τη μαύρη μοίρα μου να κατευθύνεις.

Αίμα πικρό στάζουν ακόμα οι πληγές μου.
Ποιος το περίμενε εγώ να γιατρευτώ;
Μόνο εσύ μ' έκανες κι έσβησα το χτες μου
γι' αυτό και τρέμω μη σε χάσω και χαθώ.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Ο δίσκος του 2008 έχει τα τραγούδια του Βοσκόπουλου από την ομότιτλη ταινία του Οδ. Κωστελέτου, που προβλήθηκε το 1971.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου