Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018

Από σένα εξαρτάται

Σύνθεση:Λυκούργος Μαρκέας
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1972

Στίχοι

Από σένα εξαρτάται
η χαρά μου και η λύπη
από σένα, από σένα εξαρτάται.
Όταν έρχεται η νύχτα
κι η παρέα σου μου λείπει
πώς να πω στα δάκρυά μου "σταματάτε";

Από σένα εξαρτάται,
από σένα εξαρτάται
από σένα, από σένα.

Από σένα εξαρτάται
και το γέλιο μου κι ο πόνος
από σένα, ναι, από σένα εξαρτάται.
Όταν με καταδικάζεις
να περνώ μια νύχτα μόνος
πώς να πω στους στεναγμούς μου "σταματάτε";

Από σένα εξαρτάται,
από σένα εξαρτάται
από σένα, από σένα.

Από σένα εξαρτάται
η ζωή κι ο θάνατός μου
από σένα, από σένα εξαρτάται.
Όταν μες στα δυο σου χείλη
σβήνει πια το φως του κόσμου
πώς να πω "φαρμάκι πια μη με κερνάτε";

Από σένα εξαρτάται,
από σένα εξαρτάται
από σένα, από σένα.

Πληροφορίες

Την ίδια χρονιά συμπεριλήφθηκε και στον δίσκο του Βοσκόπουλου «ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΓΑΠΗΣ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου