Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2018

Και συ δεν μου μιλάς

Σύνθεση:Λίνος Κόκοτος
Στίχοι:Αργύρης Βεργόπουλος
Ερμηνεία:Μιχάλης Βιολάρης
Δίσκος:ΟΙ ΩΡΕΣ
Κυκλοφορία:1969

Στίχοι

Λίγνεψαν οι ώρες
κι είπες έχε γεια
στέρεψαν οι λέξεις
μίλησε η ματιά.

Τα χέρια κατάρτια
μες στου πέλαγου την ερημιά
κι εσύ δε μου μιλάς.
Τα χέρια κατάρτια
μες στου πέλαγου την ερημιά,
μάτια σβησμένα,
χαμένα τα δειλινά
κι εσύ δε μου μιλάς.
Μάτια σβησμένα,
χαμένα τα δειλινά.

Σφύριζαν τα πλοία
σ' έπαιρναν μαζί
κύλησε το δάκρυ
σαν μια προσευχή.

Παντέρημοι γλάροι
στο λιμάνι πέφτει η νυχτιά
κι εσύ δε μου μιλάς.
Παντέρημοι γλάροι
στο λιμάνι πέφτει η νυχτιά
μάτια σβησμένα
χαμένα τα δειλινά
κι εσύ δε μου μιλάς.
Μάτια σβησμένα
χαμένα τα δειλινά

Πληροφορίες

Το 1971 κυκλοφόρησε και σε δίσκο 45στρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου