Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018

Μάτωσε μάτωσε

Σύνθεση:Γιάννης Παπαϊωάννου
Στίχοι:Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1952

Στίχοι

Μαραζωμένη μου καρδιά
το κλάμα σ' έχει πνίξει,
τόσες πληγές που έλαβες,
σ' όποιον τις πεις θα φρίξει.

Μάτωσε, μάτωσε, μάτωσε η καρδιά μου
και ούτε φίλος βρίσκεται
στις συμφορές κοντά μου.

Έχεις κτυπήματα σκληρά
και πώς δε γονατίζεις,
πού βρίσκεις τόση δύναμη
και τ' αντιμετωπίζεις;

Μάτωσε, μάτωσε, μάτωσε η καρδιά μου
και ούτε φίλος βρίσκεται
στις συμφορές κοντά μου.

Μαραζωμένη μου καρδιά
βαθιά φαρμακωμένη,
πόσες φορές επόνεσες
και βγήκες γελασμένη.

Μάτωσε, μάτωσε, μάτωσε η καρδιά μου
και ούτε φίλος βρίσκεται
στις συμφορές κοντά μου.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου