Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018

Δειλινό μου φέρανε το δικό σου γράμμα

Σύνθεση:Νάκης Πετρίδης
Στίχοι:Στέλιος Ιωαννίδης
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1969

Στίχοι

Δειλινό μου φέρανε το δικό σου γράμμα
κι έμαθα πως τέλειωνε έτσι μια ζωή,
οι ελπίδες, τα όνειρα, της καρδιάς, το κλάμα,
με μια λέξη, που έγραψες πάνω στο χαρτί.

Δειλινό μου φέρανε το δικό σου γράμμα
κι έγινε το γράμμα σου μια πικρή πληγή.
Σε μια λέξη έκλεισες όλο μου το δράμα,
σ' ένα αντίο, που έγραψες πάνω στο χαρτί.

Δειλινό μου φέρανε το δικό σου γράμμα
και με βρήκε η αυγή τ' άστρα να μετρώ.
Όπου να 'σουν θ' άκουσες της καρδιάς το κλάμα
μα το ξέρω, άδικα νά 'ρθεις καρτερώ.

Πληροφορίες

Την ίδια χρονιά συμπεριλήφθηκε και στον προσωπικό δίσκο του Βοσκόπουλου «ΑΓΩΝΙΑ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου