Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018

Εκείνη

Σύνθεση:Τόλης Βοσκόπουλος
Στίχοι:Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ερμηνεία:Γιάννης Βογιατζής
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1969

Στίχοι

Μέσα στη νύχτα πέρασε,
στη γωνιά του δρόμου,
εκείνη, εκείνη, εκείνη,
που ήρθε και μου γέμισε
την άδεια τη ζωή μου,
χάθηκε και γκρέμισε
τη γη μες στη ψυχή μου.

Και όνειρο πάντα θα μείνει
εκείνη, εκείνη, εκείνη.

Πέρασε και με γέμισε
χίλιες αναμνήσεις
εκείνη, εκείνη, εκείνη,
που ήρθε και με φίλησε
στου φεγγαριού τα χέρια
και σαν τραγούδι κύλησε
και χάθηκε στ' αστέρια.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Το τραγούδι, με ερμηνευτή τον Γιάννη Βογιατζή ακούστηκε πρώτα στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, την ίδια χρονιά, όπου απέσπασε το δεύτερο βραβείο.

Η ερμηνεία του Βοσκόπουλου ακούστηκε το 1970 και στην ταινία του Οδ. Κωστελέτου «Σε ικετεύω αγάπη μου».

Και οι δύο εκτελέσεις συμπεριλαμβάνονται επίσης στους προσωπικούς δίσκους των ερμηνευτών, που κυκλοφόρησαν το 1970. Του Βογιατζή στον δίσκο «ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥΛΙΑ», και του Βοσκόπουλου στον δίσκο «ΣΕ ΙΚΕΤΕΥΩ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου