Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

Ο ρόλος ο δεύτερος

Σύνθεση:Βασίλης Βασιλειάδης
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1970

Στίχοι

Το παιχνίδι που παίζεις εις βάρος μου
δεν ανέχομαι να συνεχίσω.
Την αγάπη μου την κάνω θάρρος μου
και θα φύγω χωρίς να δακρύσω.

Δε μου πάει ο ρόλος ο δεύτερος
και τον πρώτο να τον έχει άλλος,
προτιμάω να ζήσω ελεύθερος
και ας είν' ο καημός μου μεγάλος.
Δε μου πάει ο ρόλος ο δεύτερος
και τον πρώτο να τον έχει άλλος.

Μου 'χεις πει πως δεν πρέπει να φαίνομαι
στη ζωή σου γλυκιά μου κυρία,
μα να είμαι εγώ δεν ανέχομαι
ο κομπάρσος σε μια ιστορία.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Ο δίσκος του 2008 έχει τα τραγούδια του Βοσκόπουλου από την ομότιτλη ταινία του Οδ. Κωστελέτου, που προβλήθηκε το 1971.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου