Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2019

Το φεγγαράκι απόψε

Σύνθεση:Λένα Πλάτωνος
Στίχοι:Κώστας Καρυωτάκης
Ερμηνεία:Σαβίννα Γιαννάτου
Δίσκος:ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ: 13 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
Κυκλοφορία:1982

Στίχοι

Το φεγγαράκι απόψε στο γιαλό
θα πέσει ένα βαρύ μαργαριτάρι
κι απάνω μου θα παίζει το τρελό
τρελό φεγγάρι.

Όλο θα σπάει το κύμα ρουμπινί
στα πόδια μου σκορπίζοντας αστέρια,
οι παλάμες μου θα 'χουνε γενεί
δυο περιστέρια·

θ' ανεβούν ασημένια δυο πουλιά
με φεγγάρι -δυο κούπες- θα γεμίσουν,
με φεγγάρι τους ώμους, τα μαλλιά
θα μου ραντίζουν.

Το πέλαγο χρυσάφι αναλυτό.
Θα βάλω τ' όνειρό μου σε καΐκι
ν' αρμενίσει. Διαμάντι θα πατώ
λαμπρό χαλίκι.

Το γύρω φως ως θαν τη διαπερνά,
η καρδιά μου βαρύ μαργαριτάρι
και θα γελώ. Και θε να κλαίω. Και να,
να το φεγγάρι!

Πληροφορίες

Από την ποιητική συλλογή του Καρυωτάκη «Νηπενθή» (1921).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου