Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2019

Ό,τι γράφει δεν ξεγράφει

Σύνθεση:Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι:Αλέκος Σακελλάριος
Ερμηνεία:Σούλη Σαμπάχ
Δίσκος:78στρ
Κυκλοφορία:1957

Στίχοι

Ό,τι γράφει δεν ξεγράφει
νόμος είν' αυτός παλιός.
Ό,τι γράφει δεν ξεγράφει
κι αν μπορείς κάνε κι αλλιώς.

Αν έχεις τύχη, μη σε νοιάζει τίποτε.
Θα τη βολεύεις πάντα σαν αγάς.
Αν είναι νά 'ρθει, θά 'ρθει οπωσδήποτε
αλλιώς αδίκως θα την κυνηγάς.

Αχ, βρε τύχη μου μπαμπέσα
γέλασέ μου μια φορά.
Μ' έχεις τόσα χρόνια μέσα
στην πιο μαύρη συμφορά.
Αχ, βρε τύχη μου μπαμπέσα
γέλασέ μου μια φορά.

Αν έχεις τύχη, μη σε νοιάζει τίποτε.
Θα τη βολεύεις πάντα σαν αγάς.
Αν είναι νά 'ρθει, θά 'ρθει οπωσδήποτε
αλλιώς αδίκως θα την κυνηγάς.

Αχ, βρε τύχη μου, τσιγκούνα
που 'χεις γίνει στη χαρά!
Το 'να δάχτυλό σου κούνα
και για μένα μια φορά.
Αχ, βρε τύχη μου τσιγκούνα
που 'χεις γίνει στη χαρά.

Αν έχεις τύχη, μη σε νοιάζει τίποτε.
Θα τη βολεύεις πάντα σαν αγάς.
Αν είναι νά 'ρθει, θά 'ρθει οπωσδήποτε
αλλιώς αδίκως θα την κυνηγάς.

Πληροφορίες

Από την ταινία του 1957 «Της τύχης τα γραμμένα», σε σκηνοθεσία Φίλιππου Φυλακτού, όπου η Σούλη Σαμπάχ ντουμπλάρει την Γκέλυ Μαυροπούλου. Εκεί το τελευταίο κουπλέ είναι:

Αχ, βρε τύχη μου, τσιγκούνα
που 'χεις γίνει στη χαρά!
Το 'να δάχτυλό σου κούνα
και για μένα μια φορά.
Το 'να δάχτυλό σου κούνα
και για μένα μια φορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου