Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

Άκου με

Σύνθεση:Μπάμπης Βασιλάκης
Στίχοι:Μπάμπης Βασιλάκης
Ερμηνεία:Νίκος Βασιλάκος - Έλσα
Δίσκος:ΑΚΟΥ ΜΕ
Κυκλοφορία:1986

Στίχοι

Για μια ζωή, θα σ' αγαπώ, άκου με.
Για μια ζωή, στο πλάι σου, άκου με.
Πά' να τρελαθώ, μ' άλλον αν σε δω.

Με ξετρέλαν' η καρδιά σου
και η γλύκα απ' τα φιλιά σου.
Η ζεστή η αγκαλιά σου
με ξετρέλανε, με ξετρέλανε,
με ξετρέλανε και με πέθανε.

Τη ζωή μου σου δανείζω,
ή αν θέλεις σ' τη χαρίζω.
Και τα μάτια μου ακόμα
κι ας με φάει το μαύρο χώμα.

Έχω χάσει το μυαλό μου,
με ξετρέλανες.
Όμορφο μελαχρινό μου
πάει με πέθανες.

Με ξετρέλαν' η καρδιά σου
και η γλύκα απ' τα φιλιά σου.
Η ζεστή η αγκαλιά σου
με ξετρέλανε, με ξετρέλανε,
με ξετρέλανε και με πέθανε.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου