Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019

Έχω εσένα

Σύνθεση:Μπάμπης Βασιλάκης
Στίχοι:Μπάμπης Βασιλάκης
Ερμηνεία:Παράσχος
Δίσκος:ΑΚΟΥ ΜΕ
Κυκλοφορία:1986

Στίχοι

Άλλοι για τη ζωή, πως είν' ωραία,
κι άλλοι δεν ξέρουνε τι πά' να πει "ζωή".
Άλλοι μιλούν για πρόσωπα σπουδαία
μα η ζωή για μένα είσαι συ.

Έχω εσένα, δεν θέλω τίποτα,
αφού στα χείλη σου μπορώ να βρω ζωή.
Έχω εσένα κι αυτό μου φτάνει,
αφού για μένα η ζωή μου είσαι συ.

Αφού κατάφερες ν' αλλάξεις τη ζωή μου
κι εσύ μου έμαθες αγάπη τι θα πει
συγχαρητήρια λοιπόν, είσαι σπουδαία!
Όλα για μένα στη ζωή μου είσαι συ.

Έχω εσένα, δεν θέλω τίποτα,
αφού στα χείλη σου μπορώ να βρω ζωή.
Έχω εσένα κι αυτό μου φτάνει,
αφού για μένα, στη ζωή μου είσαι συ,
αφού για μένα η ζωή μου είσαι συ.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου