Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

Το ξέρω

Σύνθεση:Στράτος Ατταλίδης
Στίχοι:Στράτος Ατταλίδης
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς - Ρία Κούρτη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1964

Στίχοι

Να φύγεις κι αλλού θες να πας,
το ξέρω.
Το κάνεις γιατί σ' αγαπώ,
το ξέρω.
Κακία και πείσμα κρατάς,
το ξέρω.
Χαρά κι ευτυχία να βρεις
κι ας υποφέρω.

Να φύγεις, να φύγεις,
να πας όπου σ' αρέσει,
αφού, στην καρδιά σου,
εγώ δεν έχω θέση.

Μια μέρα θα με θυμηθείς,
το ξέρω.
Θα κλάψεις και θα λυπηθείς,
το ξέρω.
Θα 'ρθεις μα θα είναι αργά,
το ξέρω.
Θα 'ρθεις και θα θέλεις εσύ,
μα δε θα θέλω.

Να φύγεις, να φύγεις,
να πας όπου σ' αρέσει,
αφού, στην καρδιά σου,
εγώ δεν έχω θέση.

Αγάπη ν' αλλάξεις μπορείς,
το ξέρω.
Καρδιά πιο καλή δε θα βρεις,
το ξέρω.
Τα λόγια μου θα θυμηθείς,
το ξέρω.
Να φύγεις αφού το ζητάς
κι ας υποφέρω.

Να φύγεις, να φύγεις,
να πας όπου σ' αρέσει,
αφού, στην καρδιά σου,
εγώ δεν έχω θέση.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου