Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019

Χίλιες καρδιές γυναικείες

Σύνθεση:Βασίλης Βασιλειάδης
Στίχοι:Λούλα Παπαγιαννοπούλου
Ερμηνεία:Θωμάς Κολάσης
Δίσκος:ΓΥΡΝΑ ΞΑΝΑ
Κυκλοφορία:1983

Στίχοι

Χίλιες καρδιές γυναικείες
δεν κάνουν μια αντρικιά.
Εμείς αγαπάμε για πάντα
κι εσείς μόνο για μια βραδιά.
Χίλιες καρδιές γυναικείες
δεν κάνουν μια αντρικιά.

Δεν ήσουν σίγουρη μαζί μου τι ζητούσες
το βράδυ εκείνο που το έζησες μαζί μου
κι ενώ επιπόλαια για αγάπη μου μιλούσες
έκανα όνειρα πως θα 'μενες δική μου.

Χίλιες καρδιές γυναικείες
δεν κάνουν μια αντρικιά.
Εμείς αγαπάμε για πάντα
κι εσείς μόνο για μια βραδιά.
Χίλιες καρδιές γυναικείες
δεν κάνουν μια αντρικιά.

Δεν ήσουν σίγουρη μαζί μου τι ζητούσες
όταν μου καίγανε τα χείλη τα φιλιά σου,
τι θα γινότανε μετά αδιαφορούσες
μα εγώ τη ζούσα δυνατά την αγκαλιά σου.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Ο Παράσχος κάνει λάθος στο τελευταίο κουπλέ που λέει "όταν τα χείλη σου μου καίγαν τα φιλιά μου". Ούτε στη ρίμα ταιριάζει, ούτε νόημα βγάζει.

Οι κατάλογοι του Μανιάτη λένε ότι η πρώτη εκτέλεση του Κολάση κυκλοφόρησε το 1979 σε δίσκο 45στρ από την General Gramophone. Δεν ξέρω αν ισχύει, γιατί ο κωδικός δίσκου που δίνει ο Μανιάτης είναι λάθος, καθώς με αυτόν τον κωδικό υπάρχει άλλος δίσκος με διαφορετικά τραγούδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου