Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019

Θα πεθάνω μάννα

Σύνθεση:Πάνος Γαβαλάς
Στίχοι:Πάνος Γαβαλάς
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς - Αντώνης Ρεπάνης
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1962

Στίχοι

Με καημό και με πόνο, θα πεθάνω μάννα.
Ήρθ' η ώρα μου απόψε χτύπησε καμπάνα
με καημό και με πόνο θα πεθάνω μάννα.

Αχ! η στερνή μου ώρα ήρθε, έλα
αχ! μη μ' αφήνεις μοναχό.
Αχ! να πεθάνω μόνος μες στα ξένα,
αχ! δίχως μάννα να σε ιδώ.

Να μη κλάψεις για μένα, ούτε να δακρύσεις, αχ!
Μόνο θέλω μαννούλα να με συγχωρήσεις
να μη κλάψεις για μένα, ούτε να δακρύσεις.

Αχ! η στερνή μου ώρα ήρθε, έλα
αχ! μη μ' αφήνεις μοναχό.
Αχ! να πεθάνω μόνος μες στα ξένα,
αχ! δίχως μάννα να σε ιδώ.

Στη ζωή μου δεν έχω, άλλη από σένα
μα γραφτό είναι, μάννα, να χαθώ στα ξένα
μα γραφτό είναι, μάννα, να με φάν' τα ξένα.

Αχ! η στερνή μου ώρα ήρθε, έλα
αχ! μη μ' αφήνεις μοναχό.
Αχ! να πεθάνω μόνος μες στα ξένα,
αχ! δίχως μάννα να σε ιδώ.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου