Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019

Έλα έλα

Σύνθεση:Πάνος Γαβαλάς
Στίχοι:Πάνος Γαβαλάς
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς - Βούλα Γκίκα
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1962

Στίχοι

Νιώθω φωτιά στα στήθια μου
και λειώνω λίγο λίγο.
Εγώ πονώ για σένανε,
μα συ μου λες να φύγω.

Έλα, έλα στον οντά μου ένα βράδυ,
έλα, έλα, έλα λίγο να σε δω,
έλα, έλα, με γλυκό φιλί και χάδι,
έλα, έλα να σου πω πως σ' αγαπώ.

Με μια ματιά σου μ' έκαψες
κι ανάβω και κορώνω.
Θέλω να γίνεις ταίρι μου
κι όσα μου πουν, πληρώνω.

Έλα, έλα στον οντά μου ένα βράδυ,
έλα, έλα, έλα λίγο να σε δω,
έλα, έλα, με γλυκό φιλί και χάδι,
έλα, έλα να σου πω πως σ' αγαπώ.

Μη με παιδεύεις, φτάνει πια,
έλα κι αγκάλιασέ με
και πες μου λόγια της καρδιάς
και γλυκοφίλησέ με.

Έλα, έλα στον οντά μου ένα βράδυ,
έλα, έλα, έλα λίγο να σε δω,
έλα, έλα, με γλυκό φιλί και χάδι,
έλα, έλα να σου πω πως σ' αγαπώ.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου