Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2019

Μάγισσα Θεσσαλονίκη

(Νυφούλα του Θερμαϊκού)

Σύνθεση:Πάνος Γαβαλάς
Στίχοι:Πάνος Γαβαλάς - Φώτης Ζησούλης
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς - Βούλα Γκίκα
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1960

Στίχοι

Τι βοτάνι μου 'χεις δώσει
και σε πόνεσα;
Μάγισσα Θεσσαλονίκη
η καρδιά μου πως σου ανήκει
τώρα το 'νιωσα.

Για σένα την α- αγάπη μου
την έκανα τραγούδι,
νυφούλα του Θερμαϊκού
και του βορρά λουλούδι.

Η πλανεύτρα ομορφιά σου
με ξελόγιασε
κι η δική σου η αγάπη
στην καρδιά μου σαν πουλάκι
μπήκε, φώλιασε.

Για σένα την α- αγάπη μου
την έκανα τραγούδι,
νυφούλα του Θερμαϊκού
και του βορρά λουλούδι.

Σκλάβος έχω απομείνει
μες στα χέρια σου
κι αν θα φύγω μακριά σου
θα 'ν' οι σκέψεις μου κοντά σου
στα λημέρια σου.

Για σένα την α- αγάπη μου
την έκανα τραγούδι,
νυφούλα του Θερμαϊκού
και του βορρά λουλούδι.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου