Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019

Μ' έχεις Τρίτη γεννημένο

Σύνθεση:Πάνος Γαβαλάς
Στίχοι:Νίκος Δαλέζιος
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς - Βούλα Γκίκα
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1960

Στίχοι

Σήμερα, μά- σήμερα, μάννα μου γλυκιά,
θα σε ρωτή- θα σε ρωτήσω κάτι:
Πες μου πότε γεννήθηκα, ποια μέρα και τι ώρα
κι όπου κι αν πάω γίνεται καταστροφή και μπόρα;

Μ' έχεις Τρί- μ' έχεις Τρίτη γεννημένο
τι βαριά, τι βαριά καταραμένο.

Όπου πατή- όπου πατήσω, μάννα μου,
χορτάρι δεν, χορτάρι δεν φυτρώνει.
Ακόμα και στη θάλασσα να πάω, θα στερέψει,
η ατυχία, μάννα μου, με έχει καταστρέψει.

Μ' έχεις Τρί- μ' έχεις Τρίτη γεννημένο
τι βαριά, τι βαριά καταραμένο.

Και στην αγά- και στην αγάπη, μάννα μου,
κι εκεί ακό- κι εκεί ακόμα χάνω.
Όσες φορές αγάπησα, παίξαν με την καρδιά μου,
γέλασαν με τον πόνο μου και με τη συμφορά μου.

Μ' έχεις Τρί- μ' έχεις Τρίτη γεννημένο
τι βαριά, τι βαριά καταραμένο.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου