Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2019

Της μοίρας μου απόκληρος

Σύνθεση:Πάνος Γαβαλάς
Στίχοι:Κώστας Βίρβος
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1959

Στίχοι

Όσα είναι όλα τ' αστρα τ' ουρανού,
τόσους πόνους έχω μέσα στην καρδιά μου.
Κι όπως τρέχουν τα νερά του ποταμού,
έτσι τρέχουν και τα μαύρα δάκρυά μου.

Της μοίρας μου απόκληρος,
στον πόνο είμ' ολόκληρος.

Δεν εζήτησα απ' τη ζωή πολλά:
Μια μαννούλα, μια αγάπη κι ένα σπίτι.
Μα η μοίρα μού τα στέρησε κι αυτά
και με άφησε να ζω σαν τον αλήτη.

Της μοίρας μου απόκληρος,
στον πόνο είμ' ολόκληρος.

Φεύγουν κι έρχονται τα χρόνια σαν νερό,
μα δεν είδαν μια χαρά τα δυο μου μάτια
και κρατώ του μαρτυρίου τον σταυρό,
στης ζωής τα πονεμένα μονοπάτια.

Της μοίρας μου απόκληρος,
στον πόνο είμ' ολόκληρος.

Πληροφορίες

Ο δίσκος 78στρ, σύμφωνα με την «Εκ περάτων δισκογραφία γραμμοφώνου» του Μανιάτη, αλλά και ο δίσκος 45στρ που κυκλοφόρησε αργότερα, αναφέρουν μόνο τον Γαβαλά ως δημιουργό. Τον Βίρβο τον αναφέρουν οι κατάλοι δίσκων 45στρ του Μανιάτη και η εργογραφία του Βίρβου[1].

____________________________

[1] Κώστας Βίρβος, «Λαϊκή στιχουργική ανθολογία», εκδ. ΒΙΛΒΙΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ, 1989

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου