Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2019

Πέφτουν τα φύλλα απ' τα κλαριά

Σύνθεση:Γιώργος Μητσάκης
Στίχοι:Γιώργος Μητσάκης
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1955

Στίχοι

Πέφτουν τα φύλλα απ' τα κλαριά
χλωμά και μαραμένα
και το βαρύ φθινόπωρο τον ήλιο σκοτεινιάζει
κι εμένα το κορμάκι μου το τρώει το μαράζι.

Πέφτουν τα φύλλα απ' τα κλαριά
κι εγώ είμαι άρρωστος βαριά.

Ο πόνος έκανε φωλιά
στην ορφανή καρδιά μου.
Εβράδιασε και νύχτωσε κι αυτή η μέρα πάει,
κανείς δεν ήρθε να με δει, κανείς δε μ' αγαπάει.

Ο πόνος έκανε φωλιά
στην ορφανή μου την καρδιά.

Πέφτουν τα φύλλα απ' τα κλαριά,
λυγίζουνε τα δέντρα
κι εσύ μαννούλα μου γλυκιά, υπομονή να κάνεις
ετούτο το φθινόπωρο, για πάντα πια με χάνεις.

Πέφτουν τα φύλλα απ' τα κλαριά
κι εγώ είμαι άρρωστος βαριά.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Ο Καζαντζίδης δεν λέει το τελευταίο ρεφρέν, ενώ σε νεότερες συλλογές του Πάνου Γαβαλά το τελευταίο κουπλέ με το ρεφρέν έχουν αφαιρεθεί.

Η επανεκτέλεση του Γαβαλά κυκλοφόρησε και σε δίσκο 45στρ EP.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου