Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2019

Φτάνει η αγάπη σου φτάνει

Σύνθεση:Βασίλης Βασιλειάδης
Στίχοι:Ελευθερία Κουρμάζου
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς - Ρία Κούρτη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1966

Στίχοι

Φτάνει η αγάπη σου, φτάνει
δεν μπορώ άλλο φτάνει,
δεν αντέχω πια.
Φτάνει, πώς το λένε πια φτάνει
μου μαράζωσες φτάνει
τη φωχή μου καρδιά.

Απ' τον καιρό που ήρθες δίπλα μου εσύ
μια μαύρη κόλαση έχει γίνει η ζωή μου
και το μαράζι μου 'χει φάει την ψυχή
κι ο στεναγμός είναι συνέχεια μαζί μου.

Φτάνει η αγάπη σου, φτάνει
δεν μπορώ άλλο φτάνει,
δεν αντέχω πια.
Φτάνει, πώς το λένε πια φτάνει
μου μαράζωσες φτάνει
τη φωχή μου καρδιά.

Εσύ με γέλασες με ένα γλυκό φιλί
κι εγώ σου έδωσα τα πάντα, τι αστείο.
Και μου 'χεις γίνει εφιάλτης στη ζωή
φύγε, λοιπόν, και μη μου πεις ούτε αντίο.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου