Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019

Φέρτε μου ακόμα ένα κρασί

Σύνθεση:Στέλιος Ζαφειρίου
Στίχοι:Γιάννης Γαβαλάς
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς - Ρία Κούρτη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1966

Στίχοι

Μαύρος, βαρύς ο ουρανός,
μαύρη και η καρδιά μου,
φέρτε μου ακόμα ένα κρασί
να σβήσω τη φωτιά μου.

Φέρτε μου ακόμα ένα κρασί
να πιω και να τα σπάσω,
μου φαίνεται θα τρελαθώ
και τα βουνά θα πιάσω.

[Άιντε, εεε, χοπ, χοπ, χοπ!]

Μου πήραν την αγάπη μου
και πίνω απ' το μεράκι μου.
Τα πίνω απ' το μεράκι μου,
μου πήραν την αγάπη μου.

Όσο κι αν πίνω δε μεθώ,
τίποτα δε με πιάνει,
είναι ο πόνος μου βαρύς
και το κρασί δεν φτάνει.

Φέρτε μου ακόμα ένα κρασί,
ίσως και ησυχάσω,
να πιω πολύ, να ζαλιστώ,
τον πόνο να ξεχάσω.

[Άιντε, εεε, χοπ, χοπ, χοπ, ώπα!]

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου