Σάββατο 2 Μαρτίου 2019

Σ' το 'πα μια σ' το 'πα δυο

Σύνθεση:Θόδωρος Δερβενιώτης
Στίχοι:Πόπη Πασβάντη
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς - Ρία Κούρτη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1962

Στίχοι

Δε με νοιάζει ό,τι κάνεις
σ' το 'πα μια, σ' το 'πα δυο
άλλο είναι το χωριό σου
κι άλλο έχω εγώ χωριό.

Είσαι ελεύθερη κυρά μου
από μένα τώρα πια
στα Ταμπούρια εγώ πηγαίνω
κι εσύ πας στην Κοκκινιά.

Είσαι ελεύθερη κυρά μου
στο καλό, στο καλό,
δε με νοιάζει ό,τι κάνεις
σ' το 'πα μια, σ' το 'πα δυο.

Κάνε ό,τι σου αρέσει
δε με νοιάζει σ' το 'χω πει,
παίξαμε στον έρωτά μας
κι η χαμένη είσαι συ.

Είσαι ελεύθερη κυρά μου
από μένα τώρα πια
στα Ταμπούρια εγώ πηγαίνω
κι εσύ πας στην Κοκκινιά.

Είσαι ελεύθερη κυρά μου
στο καλό, στο καλό,
δε με νοιάζει ό,τι κάνεις
σ' το 'πα μια, σ' το 'πα δυο.

Δε με νοιάζει κι αν γυρίζεις
να γυρίζεις όπου θες
σήμερα δεν σ' αγαπάω
τι κι αν σ' αγαπούσα χτες.

Είσαι ελεύθερη κυρά μου
από μένα τώρα πια
στα Ταμπούρια εγώ πηγαίνω
κι εσύ πας στην Κοκκινιά.

Είσαι ελεύθερη κυρά μου
στο καλό, στο καλό,
δε με νοιάζει ό,τι κάνεις
σ' το 'πα μια, σ' το 'πα δυο.

Πληροφορίες

Ο μικρός δίσκος δεν λέει το όνομα της στιχουργού. Το πήρα από νεότερες επανεκδόσεις του τραγουδιού, όπως η συλλογή «30 ΧΡΟΝΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΕΡΒΕΝΙΩΤΗΣ», όπου μάλιστα αναφέρεται ως "Αλαφούζου" (το πατρικό της, πριν παντρευτεί τον τρομπετίστα Τάκη Πασβάντη).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου