Παρασκευή 8 Μαρτίου 2019

Τα μελιτζανιά σου μάτια

Σύνθεση:Γιάννης Καραμπεσίνης
Στίχοι:Γιάννης Καραμπεσίνης
Ερμηνεία:Στράτος Διονυσίου
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1973

Στίχοι

Τα μελιτζανιά σου μάτια με ρημάξανε,
τη φτωχούλα την καρδιά μου, μου την κάψανε,
τα μελιτζανιά σου μάτια με ρημάξανε.

Μελαχρινάκι μου, κρυφό μεράκι μου,
φωτιά μου άναψες μες στην καρδιά.
Έλα να σμίξουμε, να τα μιλήσουμε
και θα τη βρούμε κι οι δυο καλά.

Τα μελιτζανιά σου μάτια με ρημάξανε,
τη φτωχούλα την καρδιά μου, μου την κάψανε.

Το γλυκό χαμόγελό σου με μαγνήτισε,
κεραυνός μες στην καρδιά μου και με λύγισε,
το γλυκό χαμόγελό σου με μαγνήτισε.

Πληροφορίες

Το τραγούδι ηχογραφήθηκε το 1971 αλλά κυκλοφόρησε το 1973. Από τους τελευταίους δίσκους 45στρ που κυκλοφόρησε η His Master's Voice, πριν σταματήσει οριστικά την παραγωγή τους, γύρω στα μέσα του '73, αν θυμάμαι καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου