Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019

Βάστα καρδιά μου

Σύνθεση:Στέλιος Κορσαβίδης
Στίχοι:Πάνος Γαβαλάς
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς - Ρία Κούρτη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1961

Στίχοι

Με κουρασμένη την καρδιά
θα φύγω έ-, θα φύγω ένα δείλι.
Θα φύγω, δεν αντέχω πια,
μου στέρησες κάθε χαρά,
μου στέρησες το πιο όμορφο
το γέλιο α- το γέλιο απ' τα χείλη.

Ποτάμι τρέχουν τα δάκρυά μου
βάστα καρδιά μου, βάστα καρδιά μου

Με συντροφιά τον πόνο μου
θα φύγω μα- θα φύγω μακριά σου.
Θα φύγω κι ας πονώ βαθιά
κι ας μη βρεθεί παρηγοριά
για μένανε, που μ' έκαψε
η μαύρη η, η μαύρη η καρδιά σου.

Ποτάμι τρέχουν τα δάκρυά μου
βάστα καρδιά μου, βάστα καρδιά μου

Θα πάρω πια τα μάτια μου
θα φύγω από, θα φύγω από κοντά σου.
Θα φύγω, θα με θυμηθείς,
δεν θα μπορείς να κοιμηθείς
κι ο εφιάλτης θα 'μαι εγώ
μέσα στα ό- μέσα στα όνειρά σου.

Ποτάμι τρέχουν τα δάκρυά μου
βάστα καρδιά μου, βάστα καρδιά μου

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου