Τρίτη 26 Μαρτίου 2019

Δεν κόβω τις τρέλες μου

Σύνθεση:Γιώργος Μπούρας
Στίχοι:Δημήτρης Πολίτης
Ερμηνεία:Γιώργος Μαργαρίτης
Δίσκος:ΜΑ ΤΙ ΛΕΩ
Κυκλοφορία:1983

Στίχοι

Δεν κόβω εγώ τις τρέλες μου,
δεν κόβω τα ξενύχτια.
Δεν πα' να λες, δεν πα' να κλαις
σ' το λέω αυτό αλήθεια.
Δεν πα' να κλαις, δεν πα' να λες
σ' το λέω αυτό αλήθεια.

Από τη μύτη δεν μπορείς
εσύ να με τραβήξεις.
Μόνο αν δε σε αγαπώ,
τότε να μου μιλήσεις.

Δεν κόβω εγώ τις τρέλες μου,
τα ώπα μου, τα γιάλα.
Μη με κοιτάς, μη με ρωτάς
δεν έχω λόγια άλλα.
Μη με κοιτάς, μη με ρωτάς
δεν έχω λόγια άλλα.

Πληροφορίες

Εδώ κάτι δε μου πάει καλά με τον Μαργαρίτη: Αφού στην επανάληψη των στίχων στο πρώτο κουπλέ λέει αντίστροφα τα ρήματα "δεν πα' να κλαις, δεν πα' να λες" δεν θα 'πρεπε να κάνει το ίδιο και στην επανάληψη των στίχων στο δεύτερο κουπλέ "μη με ρωτάς, μη με κοιτάς";

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου