Σάββατο 16 Μαρτίου 2019

Θα σ' έχω για κανάρι μου

Σύνθεση:Λάκης Μπαλλής
Στίχοι:Λάκης Μπαλλής
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1960

Στίχοι

Ωωω!

Πόσο λαχταρώ, καλέ μου, την αγάπη σου,
να βρεθώ μια νύχτα μόνο στην αγκάλη σου.
Να βρεθώ μια νύχτα μόνο στην αγκάλη σου,
να πνιγώ μες στα φιλιά σου και στο χάδι σου.

Αααχ, αααχ! Αααχ, αααχ!

Έλα γειάνε τον καημό μου, σβήσε τη φωτιά,
γιατί έχω ένα καμίνι μέσα στην καρδιά.

Ωωω!

Θα 'σαι η κρυφή χαρά μου, το καμάρι μου,
σε χρυσό κλουβί θα σ' έχω για κανάρι μου.
Σε χρυσό κλουβί θα σ' έχω για κανάρι μου,
μες στα μάτια θα σε βλέπω σαν φεγγάρι μου.

Αααχ, αααχ! Αααχ, αααχ!

Έλα γειάνε τον καημό μου, σβήσε τη φωτιά,
γιατί έχω ένα καμίνι μέσα στην καρδιά.

Έλα γειάνε τον καημό μου, σβήσε τη φωτιά,
γιατί, όπως μ' έχεις κάνει, δεν αντέχω πια.

Πληροφορίες

Ταυτόχρονα κυκλοφόρησε και σε δίσκο 45στρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου