Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019

Η γυναίκα η μουρμούρα

Σύνθεση:Βασίλης Τσιτσάνης
Στίχοι:Βασίλης Τσιτσάνης
Ερμηνεία:Μανώλης Αγγελόπουλος - Αννούλα Βασιλείου
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1966

Στίχοι

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα
άκου πρώτα να σου πω.
Χθες το βράδυ είχα μπλέξει
σ' ένα γλέντι φιλικό,
είχε όμορφες γυναίκες
και ξεχάστηκα να 'ρθω.

Συγχώρα με, μουρμούρα μου
χτυπούσε η καρδούλα μου.
Στο χορό, στην παραζάλη
με ξελόγιασαν τα κάλλη.

Όμορφες που ήταν όλες
μ' έβαλαν κρασί να πιω,
μ' έστρωσαν κι ένα ντιβάνι
κι έπεσα να κοιμηθώ.

Συγχώρα με, μουρμούρα μου
χτυπούσε η καρδούλα μου.
Στο χορό, στην παραζάλη
με ξελόγιασαν τα κάλλη.

Μια ξανθιά μικρή σουλτάνα
πω πω πω, με τρέλανε.
Τέτοια νύχτα μαγεμένη
αχ, να μην ξημέρωνε.

Συγχώρα με, μουρμούρα μου
χτυπούσε η καρδούλα μου.
Στο χορό, στην παραζάλη
με ξελόγιασαν τα κάλλη.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Σύμφωνα με τους καταλόγους του Μανιάτη, η επανεκτέλεση του Νικόπουλου κυκλοφόρησε σχεδόν ταυτόχρονα σε δύο δίσκους. Στον έναν η πίσω πλευρά είχε το «Η φούστα σου η μίνι» του Σπύρου Σκορδίλη και στον άλλον το «Πετραδάκι πετραδάκι» του Καλδάρα.

Η επανεκτέλεση του Μαρτσέλου επανεκδόθηκε σε μικρό δίσκο και την επόμενη χρονιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου