Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

Στη στάχτη των ονείρων σας

(Αγάπες μου περαστικές)

Σύνθεση:Μίμης Χριστόπουλος
Στίχοι:Σάκης Καπίρης
Ερμηνεία:Στράτος Διονυσίου
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1970

Στίχοι

Αγάπες μου περαστικές,
αγάπες μου χαμένες,
όμορφες σαν τις Κυριακές
χαρές μου περασμένες.

Κι όμως σας φέρνω πλάι μου
στις ώρες που βραδιάζει,
στη στάχτη των ονείρων σας,
που κάποιο δάκρυ στάζει.

Αγάπες μου περαστικές
σας πήρανε τα χρόνια
λύπες που φέρατε το χθες
να σκεπαστεί με χιόνια.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Ο Αγγελόπουλος στο δεύτερο κουπλέ τελειώνει με "θα σκεπαστεί με χιόνια", ενώ περισσότερες αλλαγές έχει κάνει στο ρεφρέν:

Κι όπως σας φέρνω πλάι μου
τις ώρες που βραδιάζει,
στη στάχτη των ονείρων σας,
πικρά το δάκρυ στάζει.

Με τον ίδιο τρόπο το ερμηνεύει και ο Γερολυμάτος, μόνο που στο ρεφρέν αρχίζει με "Όπως σας φέρνω πλάι μου".

Ο Γονίδης από την άλλη, στο ρεφρέν λέει "στις στάχτες των ονείρων μου /πικρά το δάκρυ στάζει" και στο δεύτερο κουπλέ τελειώνει λέγοντας "νύχτες που ζήσαμε στο χτες / θα σκεπαστούν με χιόνια".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου