Σάββατο 11 Μαΐου 2019

Στου άνδρα την καρδιά

Σύνθεση:Γιώργος Ανδρέου
Στίχοι:Γιώργος Ανδρέου
Ερμηνεία:Κώστας Παυλίδης
Δίσκος:ΔΕΚΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ
Κυκλοφορία:1994

Στίχοι

Βαθιά στου άνδρα την καρδιά
ένα μικρό παιδί κοιμάται,
μικρό παιδί που λαχταρά,
όταν τη μάννα του θυμάται.

Και τη γυναίκα που αγαπά
ίδια μητέρα τη νομίζει.
Κοντά της όταν ξαγρυπνά
μια προσευχή της ψιθυρίζει.

Αχ, δώσ' μου μάννα, δώσ' μου
δώσ' μου το φως του κόσμου.
Αυτή την οικουμένη
χρόνια τη νιώθω ξένη.

Αχ, δώσ' μου μάννα, δώσ' μου
δώσ' μου το φως του κόσμου.
Ζωή σημαδεμένη
δες πως με περιμένει.

Αχ, δώσ' μου μάννα, δώσ' μου
δώσ' μου το φως του κόσμου.

Βαθιά στου άνδρα την καρδιά
ένα παιδάκι υποφέρει,
μα του χαϊδεύει τα μαλλιά
ζεστή ανάσα κι ένα χέρι.

Και το γυρίζει στα παλιά
εκεί που άρχισε ο χρόνος
εννέα μήνες να μετρά
κι έτσι γεννήθηκε ο πόνος.

Πληροφορίες

Λίγο αργότερα κυκλοφόρησε και με το CD Single του Παυλίδη ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου