Τρίτη 21 Μαΐου 2019

Ξαναβαρέθηκα

Σύνθεση:2002 GR
Στίχοι:2002 GR
Ερμηνεία:2002 GR
Δίσκος:2002 GR
Κυκλοφορία:1985

Στίχοι

Ξαναβαρέθηκα τους φίλους, τις γυναίκες,
της οικογένειας, του στρες.
Ξαναβαρέθηκα τις όμορφες βιτρίνες,
που από μέσα είναι κενές.

Ξαναβαρέθηκα τα ίδια στη ζωή μου
θέλω να ζήσω δύο ώρες
μ' άλλους νόμους, μ' άλλους νόμους.

Ξαναβαρέθηκα τις όμορφες κουβέντες
που μου 'λεγες απ' το μπαλκόνι.
Ξαναβαρέθηκα να ζω χωρίς αιτία,
μέσα στη μόλυνση, στη σκόνη.

Ξαναβαρέθηκα τα ίδια στη ζωή μου
θέλω να ζήσω δύο ώρες
μ' άλλους νόμους, μ' άλλους νόμους.

Ξαναβαρέθηκα να μου μιλάς γι' αγάπη,
για πόλεμους και αδικία.
Ξαναβαρέθηκα να ζω μες στο σκοτάδι,
της σκέψης μου την ησυχία.

Ξαναβαρέθηκα τα ίδια στη ζωή μου
θέλω να ζήσω δύο ώρες
μ' άλλους νόμους, μ' άλλους νόμους.

Ξαναβαρέθηκα τα ίδια στη ζωή μου
θέλω να ζήσω δύο ώρες
μ' άλλους νόμους, δικούς μου νόμους.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου